adviesgesprek

DSCF1464Soms is er aanleiding om met een professional van gedachten te wisselen zonder dat je meteen zelf of met je kind een traject in wil. Je twijfelt of je opvoedstijl wel aansluit bij je kind, je kind blijkt hoogbegaafd of heeft een diagnose gekregen en je vraagt je af wat dit nu precies betekent en hoe je hier het best mee om kunt gaan, je vraagt je af of er iets aan de hand is met je kind of dat je kind hulp nodig heeft omdat je ziet of van school het signaal krijgt dat je kind anders is of niet goed functioneert in specifieke situaties, school dringt aan op een onderzoek bij je kind en je twijfelt of je dit wel moet doen. Er kunnen allerlei redenen zijn om eens van gedachten te willen wisselen.

Als leerkracht, docent, mentor of IB-er is het soms ook fijn om ruggespraak te kunnen houden over een kind uit je klas of over de groepsdynamiek. Ook dat is mogelijk.

Gesprekken zijn 100% vertrouwelijk, ik communiceer alleen met andere partijen na jouw schriftelijke toestemming. Wanneer je als professional uit het onderwijs wil sparren doen we dit uiteraard ook in alle vertrouwelijkheid. Namen van leerlingen worden niet genoemd.